Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_flower schreef:@ Callas: Bij deze weet je het. Ik verwacht dat het over wordt op ander voer, helaas. Ik heb nu dure Edward&Gooper ofzo gehaald.
@Mkango: dank voor je toelichting. Als ik het zo hoor wordt het lastig.
@ Bigone, bedrijf wat je noemt is inderdaad normaliter mijn leverancier. Maar hebben al vaker problemen gehad met voorraad, dus ben er bang voor. Helaas geen bekende in de vrachtwagen wereld nee.
Mkango schreef:Blue_flower schreef:@ Callas: Bij deze weet je het. Ik verwacht dat het over wordt op ander voer, helaas. Ik heb nu dure Edward&Gooper ofzo gehaald.
@Mkango: dank voor je toelichting. Als ik het zo hoor wordt het lastig.
@ Bigone, bedrijf wat je noemt is inderdaad normaliter mijn leverancier. Maar hebben al vaker problemen gehad met voorraad, dus ben er bang voor. Helaas geen bekende in de vrachtwagen wereld nee.
Ja... Leveranciers hebben niet voor niets leveringsproblemen.Als er niets aan de hand was bij de grens, was het ook gewoon leverbaar, maar daar zit dus de crux. Brexit heeft de handel tussen de EU en de UK veel moeilijker gemaakt en dat merken we helaas allemaal. Zo wacht ik bijvoorbeeld al bijna een maand op mijn werklaptop (ik werk voor een Brits bedrijf, maar ben momenteel nog in Nederland), die al sinds 12 februari geen millimeter meer vooruit gekomen is bij de Britse douane. Dus tenzij je iemand kan vinden die een paar zakken voor je de grens over wil smokkelen (
), wordt het lastig en duur, helaas.
Muiz schreef:De eigenaar van het merk heeft het vaak eerder op voorraad dan de retailers. Toevallig heb ik daar zelf gisteren besteld, mijn soort is daar gewoon op vooraad. Alleen de verzendkosten zijn iets meer.
https://www.cats-country.de/
Blue_flower schreef:Mkango schreef:Ja... Leveranciers hebben niet voor niets leveringsproblemen.Als er niets aan de hand was bij de grens, was het ook gewoon leverbaar, maar daar zit dus de crux. Brexit heeft de handel tussen de EU en de UK veel moeilijker gemaakt en dat merken we helaas allemaal. Zo wacht ik bijvoorbeeld al bijna een maand op mijn werklaptop (ik werk voor een Brits bedrijf, maar ben momenteel nog in Nederland), die al sinds 12 februari geen millimeter meer vooruit gekomen is bij de Britse douane. Dus tenzij je iemand kan vinden die een paar zakken voor je de grens over wil smokkelen (
), wordt het lastig en duur, helaas.
Haha! Ik had stille hoop dat kleine pakketten particulieren anders zouden zijn dan grote vrachten.