Flying saucer heb ik ooit gehad voor mijn muizen (toen ik die nog had), maar die deden er weinig mee. Dus ben bang dat mijn ratten er ook weinig mee gaan doen en dat vind ik zonde.
Silent spinner grootste maat is geloof ik ook 30cm en daar lopen mijn ratten echt krom in helaas.
Animal schreef:Om wat voor dieren gaat het eigenlijk? Zijn ze op dit moment al uitgegroeid? Zijn het dames? Of grote mannen?
Hier zijn we zelf gaan knutselen omdat ik geen 175 euro wilde betalen voor een looprad en er verder niks groot genoeg was voor ze. Ik heb 2 castraten in een koppel vrouwen, beide castraten zijn boven de 700 gram ondertussen.
Een 40 cm verticaal looprad was bij ons het enige dat ze weer aan het lopen kreeg. Nu lopen ze er juist weer super graag in. Als je uitgegroeide dames hebt hoef je natuurlijk niet naar zo'n enorm rad te kijken. Dan is een paar cm extra waarschijnlijk al genoeg.
Gaat om mannelijke uitgegroeide ratten. Heb nu dus een houten looprad van 30cm waar ze veel gebruik van maken, maar dus ondertussen krom in lopen.