Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:Ben ik dan de enige die denk van ‘ van die 5-10 min buiten telkens heeft zo’n pup toch geen nadeel? Het wordt droog, koud weer.
Hier zou het gewoon buiten zijn, ze zijn niet van papier gemaakt.
tengeltje11 schreef:Met jasje aan tot die een plasje gedaan heeft? Sorry, vind ik erover. Hier al veel pups gehad en meestal komt dat plasje zo goed als direct als je ze buiten zet.
GDG schreef:tengeltje11 schreef:Met jasje aan tot die een plasje gedaan heeft? Sorry, vind ik erover. Hier al veel pups gehad en meestal komt dat plasje zo goed als direct als je ze buiten zet.
Bij sommige kouwelijke pups niet, dat is dus net het probleem. Dan kun je naar buiten gaan wat je wil, maar door de kou plassen ze gewoon niet (en wel zodra je weer binnen bent).
kiwiwitje schreef:T is ook wel echt vreselijk koud nu![]()
Voor nu is dit een prima tussenstap denk ik.
Wel balen van de diaree. Even goed in de gaten houden. Is bij een pupje gevaarlijker dan een volwassen hond.
Majabeestje schreef:Gisteren de pup opgehaald. Koudste dag en nacht ooit![]()
Ze was wat aan de diarree, poepen duurde vrij lang. Zat ze daar buiten te trillen.
Al gauw besloten om haar in de garage te zetten. Plekje gemaakt met plasmatjes. Doet ze keurig. Ze loopt al naar de deur dus dan oppakken en naar de garage. Als het straks weer beter weer is dan is de stap naar buiten via de garage dus dat komt vast goed.
Majabeestje schreef:Ja, slim beestje! En een echte terriër, erg volhardend is ze![]()
We zijn nu bezig met de training in de puppyren. Wel handig om even de handen vrij te hebben en de andere hond rust te gunnen. Maar ze moet er niks van hebben, echt totaal niet en dat laat ze merken ook