Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poown schreef:Zou ook nog een hernia kunnen zijn gezien de acute klachten. Dit is eventueel op een röntgenfoto te zien. Als het artrose is dan is dit zeker op een röntgenfoto te zien. Al het een Hernia is Rust, rust en nog eens rust en pijnstillers/ ontstekingsremmer erin. En evt een injectie Dex tegen de zwelling in de rug. Alleen even naar buiten om te plassen en te poepen. Niet wandelen, niet laten rennen en springen.
SophievdV schreef:Even een kleine update: gedurende de dag werd hij weer fitter en meer zichzelf. Dat maakt het eigenlijk nog gekker.
De acute pijn en het vlotte herstel naar normaal zijn toch niet kenmerkend voor iets chronisch als artrose of spondylose.
Hij zit nu aan een tablet wat zowel pijnstillend als ontstekingsremmend werkt.
Snap dat een röntgenfoto uitleg geeft maar was benieuwd of anderen die ook zo hebben meegemaakt
dierenfan schreef:Een foto zijn de kosten niet en geeft wel hoop duidelijkheid. Waarom zou je aan modderen zoals Saskia9 aan beveelt als je voor nog geen 100 euro een goede diagnose kan krijgen en specifiek daar op kan reageren, handelen en medicatie of behandeling in kan zetten? Voor jou hondje is 10 jaar in principe nog zeker niet bejaard. Dus ik zou oorzaak willen weten
caro29 schreef:dierenfan schreef:Een foto zijn de kosten niet en geeft wel hoop duidelijkheid. Waarom zou je aan modderen zoals Saskia9 aan beveelt als je voor nog geen 100 euro een goede diagnose kan krijgen en specifiek daar op kan reageren, handelen en medicatie of behandeling in kan zetten? Voor jou hondje is 10 jaar in principe nog zeker niet bejaard. Dus ik zou oorzaak willen weten
Foto’s enz zijn wel iets duurder. Ik was met 2 foto’s, narcose, metacam en consult €270 kwijt maar ik weet nu iig wat er speelt.
caro29 schreef:dierenfan schreef:Een foto zijn de kosten niet en geeft wel hoop duidelijkheid. Waarom zou je aan modderen zoals Saskia9 aan beveelt als je voor nog geen 100 euro een goede diagnose kan krijgen en specifiek daar op kan reageren, handelen en medicatie of behandeling in kan zetten? Voor jou hondje is 10 jaar in principe nog zeker niet bejaard. Dus ik zou oorzaak willen weten
Foto’s enz zijn wel iets duurder. Ik was met 2 foto’s, narcose, metacam en consult €270 kwijt maar ik weet nu iig wat er speelt.