Ik ben op zoek naar een goede hondencamera om mijn pup in de gaten te houden als ik er niet ben. Liefst ook met dat je kan praten tegen haar vanuit de app. Wat zijn jullie ervaringen en is het een beetje makkelijk te installeren? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Alvast bedankt!
Lay_D
Geplaatst: 19-01-21 13:39
Wij hebben een gembird, gaat met een wifi verbinding, via de app kan ik kijken wat hij doet en tegen hem praten. Wij hebben hem besteld op bol.com.
Ik gebruik een oude iPhone. Op beide telefoons heb ik een app geïnstalleerd, en met mijn eigen telefoon kan ik vervolgens kijken wat de hond doet, er tegen praten, en ik kan meldingen krijgen als er beweging of geluid wordt gedetecteerd.
Ik gebruikte hiervoor de app athome, Videostreamer deel aan via de tablet, verbinden met mn telefoon en dan kon ik kijken, praten en zelfs stukjes opnemen zodat ik het kon doorsturen
Duhelo
Geplaatst: 19-01-21 14:30
Als je een ipad of tablet hebt, kan je de alfred app installeren. Ik heb een emailadres aangemaakt voor de hond .
Moet je wel even de stekker in het stopcontact doen, want die app vreet batterijen. Hij is gratis en werkt behoorlijk goed, redelijk goed beeld, en je kan terugpraten, als je niet live kijkt neemt hij bewegingsfragmenten op.
nereids
Geplaatst: 19-01-21 14:41
Jessica_1998 schreef:
Ik gebruikte hiervoor de app athome, Videostreamer deel aan via de tablet, verbinden met mn telefoon en dan kon ik kijken, praten en zelfs stukjes opnemen zodat ik het kon doorsturen