Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dresjoepie schreef:Bedankt voor je reactie uiteraard heb ik dit al met hem geoefend en staat de radio zachtjes aan. Iets lekkers geven werkte in het begin heel goed nu denkt tie daar trap ik niet meer in. Heb ook wel het idee dat het nu de laatste weken met het vuurwerk weer erger geworden is.
Bedankt voor het verplaatsen wist niet waar het moest staan.
dresjoepie schreef:Ik heb de eerste 2 weken vrij genomen en steeds in mijn auto gaan zitten dit opgebouwd boodschap gaan doen naar stal etc zo doende steeds langer voor ik ben gaan werken. Ik besteed geen aandacht aan het weg gaan doe al eerder mijn jas aan sleutels etc. En beloon hem bij thuis komst pas als hij rustig is
dresjoepie schreef:Bedankt voor de reacties het is geen pup hij is 6 jaar. Jou vorige hond hoorde ik nooit zei de buurvrouw dan heb je geluk gehad was mijn antwoord. Het is geen goede vergelijking en ik snap dat het vervelend is hoor het blaffen. Maar een baby die een hele nacht krijst die hoef je niet uit logeren een blafband of weet ik het wat mee te doen dat is een baby. Ik neem hem overdag mee naar stal dan blijft tie in de auto als ik ga rijden. Dan doet die dit niet