Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Cayenne schreef:Klinkt als paargedrag.
Maar die gans werd echt zowat verzopen.Ik dacht echt,die gaat het niet overleven,zo lang werd hij ondergeduwd.En hij wou ook niet. Dus dan is het eerder verkrachting.
fleurtjeuh schreef:Ik zou maar niet de penis van een eend opzoeken dan.
Of nadenken over het feit dat er heeeeel veel dieren zijn die een pijnprikkel nodig hebben om een eisprong te hebben om zich voort te planten.
Saskia9 schreef:fleurtjeuh schreef:Ik zou maar niet de penis van een eend opzoeken dan.
Of nadenken over het feit dat er heeeeel veel dieren zijn die een pijnprikkel nodig hebben om een eisprong te hebben om zich voort te planten.
Ik ga geloof ik steeds meer blij zijn met mijn mens-zijn
anjali schreef:fleurtjeuh schreef:Ik zou maar niet de penis van een eend opzoeken dan.
Ja,maar dat is wat anders dan verzopen worden!En dan is er ook niets meer voort te planten.
anjali schreef:Cayenne schreef:Klinkt als paargedrag.
Maar die gans werd echt zowat verzopen.Ik dacht echt,die gaat het niet overleven,zo lang werd hij ondergeduwd.En hij wou ook niet. Dus dan is het eerder verkrachting.
Elin_ schreef:fleurtjeuh schreef:Ik zou maar niet de penis van een eend opzoeken dan.
Nu ben ik nieuwsgierig maar ik durf ook weer niks op te zoeken