Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Hannanas schreef:Hier blijft de bovenbak altijd droog met hele korrels. Twee x per dag drollen eruit en zeven, om de dag onderbak schoon.
Welke korrels gebruik je?
Wij gebruiken die van de appie bovenop (blijft meer als korrel) en in de onderbak altijd een type korrel wat snel uiteen valt.
Needje schreef:Ik dénk dat ze deze dan ook niet gebruiken.
Jilletje schreef:Needje schreef:Ik dénk dat ze deze dan ook niet gebruiken.
Mijn kat verdomde het eerst ook om dan maar zijn behoeftes in de badkamer te doen![]()
Toen hebben we een poosje heel kunstig de kap van de oude bak er op gezet en toen ging ie zonder problemen op de peewee, na n week de juiste kap op de bak gedaan en dat was geen probleem.
Sindsdien gaat ie gewoon op de peewee.
Allejandro schreef:Hannanas schreef:Hier blijft de bovenbak altijd droog met hele korrels. Twee x per dag drollen eruit en zeven, om de dag onderbak schoon.
Welke korrels gebruik je?
Wij gebruiken die van de appie bovenop (blijft meer als korrel) en in de onderbak altijd een type korrel wat snel uiteen valt.
In de onderbak hoeft toch geen aparte korrel?
Jilletje schreef:Lukt het al ts?
truselientje schreef:Wat grappig, ik kende dit niet, maar het lijkt mij ook wel wat. Ik heb voorheen wel eens houtkorrels van de welkoop geprobeerd in onze normale kattenbak, maar daar weigeren ze gebruik van te maken. Zijn deze houtkorrels anders? Andere lucht of ander formaat? Of zou de peewee kattenbakvulling hier bij voorbaat al kansloos zijn?