dus ben heel benieuwd naar jullie verhalen.“Mijn” katten reageren op de zin “waar zijn de poesjes?”, dat zei ik altijd als ik ze niet kon vinden en als ze dan tevoorschijn kwamen dan kregen ze een snoepje
Of als ik een gebaksbordje uit de kast pakte, daar kregen ze soms natvoer op

Een ex van me had twee katten die al mauwend bij je voeten stonden als je het dopje van de slagroombus eraf deed, die waren eens verwend geweest met wat slagroom

Want thee= snoep voor baasjes en dus ook voor ons
. Weleens met mijn poten in de hondenstront gestaan om hem eruit e trekken 
Ook als ik aan het roken ben en ik laat mijn hand hangen dan gaat ze met haar hoofd expres onder mijn hand net zo lang tot ik ga aaien. Echt hele slechte gewoonte maar tja.
Ze is van mijn vader en ik moet er altijd wel om lachen en dan luistert ze ook niet meer naar hem. Ze kijkt dan heel zielig en dan komt ze bij mij zitten, dus mijn lach houdt die slechte gewoonte tegenwoordig ook in stand.
)
.
elke dag, precies om 18:00 uur begint mevrouw te blaffen dat ze haar eten wilt hebben. En je kan echt niet even denken van 'vandaag krijg je het een half uurtje later' want ze maakt je het leven zuur totdat ze der eten heeft
vervolgens is het 19:00 uur en vind ze dat het 'thee maak tijd' is. Dan krijgt zij namelijk der kluif. En schiet je niet een beetje op? Dan begint het zelfde riedeltje weer
als ik het haar geef kijkt ze amper. Pakt mijn vriend het bakje en doet hij net alsof hij het opnieuw vult dan wil ze het wel
verwend nest