Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
KimD schreef:Een wandeling aan de riem is dus wel gewoon mogelijk? Zo ja, ga naar een nieuw gebied en ga daar een uurtje wandelen. Van de nieuwe krant lezen hebben ze mentaal ook een uitdaging.
Cubone schreef:KimD schreef:Een wandeling aan de riem is dus wel gewoon mogelijk? Zo ja, ga naar een nieuw gebied en ga daar een uurtje wandelen. Van de nieuwe krant lezen hebben ze mentaal ook een uitdaging.
Wandelen mag inderdaad op vlakke! ondergrond. Tot mijn grote spijt is de hond echter heel erg agressief op andere honden.. Dat is iets waar we al heel lang aan werken - maar niet mijn hond + corona = lastig. Ik ben dan ook een beetje bang daarvoor. Een gewone wandeling prima, maar als ik hem met een valse kop moet weg sleuren?
Toen ik hem voor het eerst in handen kreeg was ik blij overeind te blijven. Nu loopt hij aan een los lijntje, maar andere honden blijven crime (trauma komt ook van een aanvaring met een hond.. )
KimD schreef:Snap ik!
Is misschien vroeg wandelen of laat wandelen een optie? Dan kom je waarschijnlijk veel minder mensen tegen en kun je tussendoor een klein rondje wandelen of in de tuin uitlaten.