Superlief diertje en heeft een mooie leeftijd mogen bereiken. Alleen nu... nu staat zijn hok leeg....
Wij, en met name de kids, verdrietig
Terrarium van 100x50x50
Ik wil wel graag een knaagdier. Maar gaan we weer voor een Syr? Of toch een Russische hamster? Gerbils? Muizen? Ik weet het niet
Onze Bruin zagen we niet vaak. Maar als hij er was dan was hij super lief, rustig, liet zich aaien en schooide voor lekkers.
Ergens denk ik nu aan muizen of gerbils omdat je die met meer kunt houden... gerbils misschien wat minder tam. Muizen ruik je misschien wat meer...
Help! Tips?
Advies voor fokkers regio zuid-limburg?

Ik heb ook heel erg nagedacht over 'opvolgers', en twijfelde ook over gerbils, hamsters, of muisjes. Maar dat zijn allemaal dieren die ik nog nooit eerder had gehad. En omdat ik in mijn jeugd altijd cavia's had, heb ik besloten toch weer cavia's te nemen. Aanhankelijk, vrolijk, gezellig, en je ziet ze tenminste ook overdag. Nemen wel veel ruimte in, want ze hebben een megaverblijf, maar ik wil niet meer zonder ze!

) In tegenstelling tot de meeste reptielen en egels zijn ze heel bestendig. Ze kunnen goed tegen kou en warmte, dus het is niet zo dat je bang hoeft te zijn dat ze dood gaan of ziek worden. Of dat je precies op 26.4 moet gaan zitten anders dan sterven ze
. Ook in de zomermaanden staat hij bij mij uit, want het wordt zo warm in Nederland (en in mijn zolderkamer