Ik ben zelf momenteel aan het zoeken naar iets wat op dit moment werkt voor mij en mijn Oosterse prinses.
Steppen heeft mijn aandacht getrokken, maar ik vind het hele idee zo gek

Ik wil graag iets gaan doen naast het wandelen met Zahra. Maar daar zitten wat haken en ogen aan momenteel.
- Zahra is een Oosterse windhond. Een hond die best wat dingen leuk/acceptabel vindt, maar ook heel snel middelvingers opsteekt.
- Onze gezinssituatie biedt op dit moment niet heel veel mogelijkheden. Een baby van 5 maanden, een peuter van 3,5 jaar, geen oppas/opvang en een eigen bedrijf waar het heel druk mee is. Dus ik ga niet even makkelijk erop uit met alleen de hond.
- Ik zou het ook heel leuk vinden om hard te lopen met haar, maar ik stort zelf na 3 meter ter aarde denk ik

Mijn conditie en lichaam is al niet heel geweldig en nu na een heftige keizersnede en herstel is dat eerst al helemaal niet echt haalbaar.
- Fietsen kan, vindt Zahra niet heel leuk en ik ook niet

- Iets van Agility zou mij ook heel leuk lijken, maar ik heb een keer geprobeerd of Zahra over een zelfgemaakt sprongetje wilde springen toen kreeg ik 4 middelvingers. En ik ga het liefst momenteel (qua gezin/tijd/corona) niet naar een vereniging om iets te doen. Dus het liefst iets wat ik thuis/in eigen tijd en beheer kan doen.
- Zahra is wel dol op spel & balletjes. Bang voor frisbees want die kreeg ze een keer tegen haar hoofd

Ik ben benieuwd, wat doe jij allemaal met je hond?