Femke_Tweety schreef:Kotsmisselijk of koorts: ik hobbel alsnog die 30 meter om haar te laten plassen.
Ziekenhuisopname: mijn buren bsngen haar op.
Lastig: als ik op vakantie ga. (wandelvakantie, alleen) Ze gaat mee op vakantie, maar even snel boodschappen doen moet sochtends héél vroeg voor de hitte uit (ze blijft in de auto en dat kan echt níet bij meer dan ongeveer 20 graden)
Even wat drinken op een terras gaat prima.
Maar dan moet je naar het toilet...
Ofwel iemand vragen om vast te houden, ofwel hond mee...
Douchen op de camping na de lange wandeling van die dag:
Bij fris weer geen punt, dan blijft ze in de auto of tent.
Maar bij plus 30 graden wil ik na de wandeling écht wel douchen, en auto of tent is te heet.
Dus?
Buren vragen om vast te houden of hond toch maar mee.
Dat zijn de echt lastige dingetjes.
Dit zijn heel goede punten! Mijn hondje in klein genoeg om in een rugzak te gaan dus die zette ik gewoon in de winkelwagen en zag er uit alsof er gewoon een rugzak stond.
Maar hoe vaak haar oogjes mij wel niet hebben aangekeken terwijl ik op het toilet zat
soms beetje ongemakkelijk haha
Ik kan haar overal mee naar toe nemen door haar grootte én opvoeding. Als we ergens zijn en ik leg een dekentje neer gaat ze er liggen en niemand heeft door dat ze er is. Hierdoor is ze (bijna) overal welkom. Zelfs op mijn werk (horeca) Had ze haar eigen plekje.
Als ik eens sporadisch ging stappen dan was het rond 4/5 uur met mijn dronken hoofd haar uitlaten zodat ik kon uitslapen, maar daarna met je brakke hoofd haar weer moeten uitlaten was soms wel zwaar. Eigen schuld denk ik dan maar haha
Verder als de hond ziek is heb je gebroken nachten, kan je misschien niet naar je werk toe of moet je iemand hebben die het niet erg vind om braaksel op te ruimen en diarree.
Edit: Verder kan ik het je alleen maar aanraden!! Ben zelf 24 en heb haar sinds mijn 15e. Zo veel liefde en voel me nooit alleen.