Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Waarom wil je L-lysine supplementeren?
kiwiwitje schreef:De brokken van brit hebben 9mg per kg brok aan l-lysine.
Zou dat ook genoeg zijn voor jouw kat?
https://www.barkkinghondensnacks.nl/web ... tfood-kat/
solarpleure schreef:Ik meng hier gewoon l-lysine poeder door de brokken, eten ze allemaal goed. Hier gebruik ik het ook omdat 1 van de katten wat gevoelig is voor gesnotter, zet heel af en toe nog op, maar velen malen beter dan voorheen.
Blue_flower schreef:solarpleure schreef:Ik meng hier gewoon l-lysine poeder door de brokken, eten ze allemaal goed. Hier gebruik ik het ook omdat 1 van de katten wat gevoelig is voor gesnotter, zet heel af en toe nog op, maar velen malen beter dan voorheen.
Hoe doe je dit? Gewoon schepje brok en dan schepje poeder? Hoeveel poeder geef je? Blijft er niet veel in de bak achter?
solarpleure schreef:Blue_flower schreef:
Hoe doe je dit? Gewoon schepje brok en dan schepje poeder? Hoeveel poeder geef je? Blijft er niet veel in de bak achter?
Ik doe brokken in een mok (even veel als normaal in het bakje past) en dan een flinke theelepel vol poeder erbij. Goed roeren tot alle brokjes wit zijn en dan kieper ik 't in het etensbakje. Er blijft eigenlijk niks in het etensbakje achter, op klontjes die ik niet goed geroerd heb na, maar dat is natuurlijk eigen schuld![]()
De hoeveelheid die ze binnenkrijgen komt ongeveer overeen met de onderhoudsdosis. De ene dag zal dat iets meer/minder zijn dan de andere dag, maar gemiddeld zitten we goed.
Gebruikers op dit forum: beauty1love, corinadrenth, EmptyWords, Moon_light94, vordur, xLaraaj en 41 bezoekers