Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
ryukapple schreef:Hier wende de kat er vrij vlot aan alleen ook hier was de pasvorm niet perfect hier toen met ducktape hem passend (geleend van de dierenarts dus konden niet met de naaimachine aan de slag) gemaakt want anders kwam ze met haar achterpoten er telkens in vast te zitten en dat gaf heel veel stress.
Hier een foto ervan (kon zo
gauw geen duidelijkere vinden)
[ [url=m/jgU01R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimbers schreef:Mijn poes zal binnenkort ook gesterilliseerd worden dus ik lees even mee. Zal alvast even kijken welke maat ik voor haar nodig zal hebben.
Laura_ schreef:Mijn kat heeft ook rond gelopen met zijn zebrapakje. Ok hij kwam steeds vast te zitten met zijn pootjes in het pakje. Wij hebben zijn achterpootjes er niet in gedaan, maar de achterkant opgerold en dan met de drukkers op een creatieve manier vastgemaakt. Toen kon die er mee uit de voeten. Moet de wond wel op een goede plek zitten ivm schuren. Zijn pootjes achter waren dus gewoon vrij.
Eatshay schreef:Onze dramaqueens vonden echt dat ze er niet mee konden lopen. Ze leken wel dronken, zo zwalkten ze. Rompertje uit en ze renden als vanouds, maar als ik geen tijd had om er continue op te letten dat ze niet aan hun hechtingen kwamen en ze dus hun rompertje (medical pet shirt) weer aan moesten, vielen ze weer om en voerden ze een zeer dramatische act op.
Zeeuwsemeid schreef:Je kan hier https://www.medpets.nl/medical+pet+shirt+kat/ een kleiner rompertje bestellen voor je kat. Mijn kat heeft ook 2 weken een romper aangehad, een S en had hetzelfde probleem als jouw kat. Dus ik heb voor hem een maatje kleiner besteld, dus XS en daar kon hij veel beter mee uit de voeten en wilde ook meer bewegen.
_Karlijn schreef:Mijn tengere Oosters Korthaar werd 5 jaar geleden met 12 maanden gecastreerd, kreeg ook een MPS met maatje XXXS. Die heb ik net weggedaan, anders had je hem zo over mogen nemen.
Ze werd er trouwens doodongelukkig van. Niet omdat hij niet paste hoor, tuigjes vindt ze ook 3x niks.
[ [url=m/An3kv5.jpg]Afbeelding[/url] ]
superpony schreef:Laura_ schreef:Mijn kat heeft ook rond gelopen met zijn zebrapakje. Ok hij kwam steeds vast te zitten met zijn pootjes in het pakje. Wij hebben zijn achterpootjes er niet in gedaan, maar de achterkant opgerold en dan met de drukkers op een creatieve manier vastgemaakt. Toen kon die er mee uit de voeten. Moet de wond wel op een goede plek zitten ivm schuren. Zijn pootjes achter waren dus gewoon vrij.
Gebruikers op dit forum: EmptyWords en 16 bezoekers