Ik heb zelf natuurlijk een Franse Bulldog genaamt Beau en was benieuwd of meer blokkers een Fransje hebben.
Beau is bij mij gekomen omdat haar vorige eigenaren er niet mee overweg konden, en aan de ene kant snap ik dat ook wel.. ze is een en al energy en vreselijk druk. Je moet erg streng voor haar zijn, en als zij je eerste hond is dan heb je je handen vol haha.. het gaat nu gelukkig heel goed en ze kan weer normaal meelopen aan de riem haha..ze is wel echt een diva. Zo wil ze echt niet lopen in de regen en heeft ze een hekel aan nat gras. Ze heeft nu dus ook haar eigen Bucas recuptex regen dekentje waar ze helemaal gelukkig mee is en wat lekkere truitjes, ze is een enorme koukleum.
Nog een beetje info
Beau is een teefje van 4 jaar oud en ik heb haar nu bijna 2 jaar.Ben erg benieuwd naar jullie fransjes.
Ben super fan van het ras. Enige nadeel is natuurlijk de korte snoet. Alhoewel de mijne gelukkig voldoet aan de nieuwe richtlijnen en dus ook geen ademhalings problemen heeft. ben blij dat ze nu ook meer met neus gaan fokken.
Hieronder wat fotos van Beau
Ik wil op de baaannnkkk...

M'n maatje

Altijd weer net in de weg gaan staan als ik een foto van onze Duitse Herder wil maken...

Ze zijn gelukkig de dikste maatjes samen.

Verstoppertje?

Jump jump

Smile & jump

Tja....wat moeten we hiervan zeggen. Het ging heel hard in elk geval hahah

Ze kan wel poseren..

En even met haar nieuwe truitje..alhoewel zij de touwtjes veel leuker vindt.

Ze is wel stoer..

En nog even weer poseren op haar best..