Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Emmaa_ schreef:Ook in flats horen muizen er helaas een beetje bij. Je hebt geen controle over de manier waarop je medebewoners de boel afsluiten en daar komen vaak muizen op af. Het duurt niet lang voordat ze door het hele gebouw zitten.
Een kat kan afschrikkend werken voor muizen, maar hou er rekening mee dat als je een echte muizenjager wil, dat meestal buitenkatten zijn en het imo erg zielig is om die op een flat te gaan houden. Een kitten gaat geen zoden aan de dijk zetten. Mijn binnenkatten hebben muizen altijd alleen maar gezien als speelgoed. Die gaan er een kwartiertje achteraan en tikken ze wat rond maar daarna zijn ze het ook weer zat.
Caira schreef:Emmaa_ schreef:Ook in flats horen muizen er helaas een beetje bij. Je hebt geen controle over de manier waarop je medebewoners de boel afsluiten en daar komen vaak muizen op af. Het duurt niet lang voordat ze door het hele gebouw zitten.
Een kat kan afschrikkend werken voor muizen, maar hou er rekening mee dat als je een echte muizenjager wil, dat meestal buitenkatten zijn en het imo erg zielig is om die op een flat te gaan houden. Een kitten gaat geen zoden aan de dijk zetten. Mijn binnenkatten hebben muizen altijd alleen maar gezien als speelgoed. Die gaan er een kwartiertje achteraan en tikken ze wat rond maar daarna zijn ze het ook weer zat.
Nou mijn binnenkatten grijpen ze wel degelijk hoor.
Emmaa_ schreef:Ja? Maken ze ze ook echt dood? Kan best dat ik gewoon banketstaaf's te pakken heb gehad hoor.
Loeky01 schreef:Woon je via de sociale huur? Want dan is bij mijn weten de woningbouw verplicht om iets aan ongediertebestrijding te doen.
Shae schreef:Rechtsbijstand? Komt het door een bouwkundig probleem dan? In veel gevallen is de huurder zelf degene die het moet oplossen.
https://www.woonbond.nl/vraagbaak/wij-h ... ast-wat-nu
Gebruikers op dit forum: rooslover en 23 bezoekers