Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
rockwitch schreef:Wij hebben een Roemeen. Echt een grote vriendelijke reus. Dat stond ook in haar omschrijving en dat klopte voor 100%. We hebben haar bijna 2 jaar en een makkelijkere hond kan je bijna niet hebben. Buiten nog wel eens bananen in haar oren. Maar er zit heel veel Karpatische Berghond in. Dus lekker eigenzinnig soms.
Asiels zitten idd momenteel niet echt heel vol. In Breda 1 plaatsbare hond momenteel. Dus heel heftig is het hier in NL nu niet.
Wij hebben onze Abby via een stichting. Die hebben nu ook weer een aantal hele leuke honden zitten. Pb als je wilt weten welke.
Die kat is ook een Roemeen en dit is hun manier van spelen. Hij denkt namelijk dat hij een hond is.
[ [url=m/yI0i9G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bycm4u.jpg]Afbeelding[/url] ]
anjali schreef:rockwitch schreef:Wij hebben een Roemeen. Echt een grote vriendelijke reus. Dat stond ook in haar omschrijving en dat klopte voor 100%. We hebben haar bijna 2 jaar en een makkelijkere hond kan je bijna niet hebben. Buiten nog wel eens bananen in haar oren. Maar er zit heel veel Karpatische Berghond in. Dus lekker eigenzinnig soms.
Asiels zitten idd momenteel niet echt heel vol. In Breda 1 plaatsbare hond momenteel. Dus heel heftig is het hier in NL nu niet.
Wij hebben onze Abby via een stichting. Die hebben nu ook weer een aantal hele leuke honden zitten. Pb als je wilt weten welke.
Die kat is ook een Roemeen en dit is hun manier van spelen. Hij denkt namelijk dat hij een hond is.
[ [url=m/yI0i9G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bycm4u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind die bovenste foto,hoe jouw hond met je kat speelt,toch echt wel link eerlijk gezegd hoor.Het spelen hoeft maar iets te wild te gaan uitpakken en het is exit kat.Maar goed,dat is mijn gevoel wat opkwam toen ik de foto zag!
anjali schreef:Ik vind die bovenste foto,hoe jouw hond met je kat speelt,toch echt wel link eerlijk gezegd hoor.Het spelen hoeft maar iets te wild te gaan uitpakken en het is exit kat.Maar goed,dat is mijn gevoel wat opkwam toen ik de foto zag!
Brainless schreef:@Daantjuhh
Ik heb nu een Nederlandse herplaatser en die heeft ook heel veel last gehad van angsten.
Buiten (tijdens het wandelen) ging hij dan plat trillend op de grond liggen en kon je er niets meer mee.
Binnen kroop hij dan in eens piepend weg en probeerde zich te verstoppen (lag vreselijk te hijgen) en liet ook wel eens urine lopen.
Dat staat dus helemaal los van dat een hond uit het buitenland komt.