Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
kiwiwitje schreef:Ik zou, zodra je kan, haar ook eens lichamelijk laten checken. Slechte heupen geven “pijn” wat je in t hele lichaam gaat merken en slecht zicht erbij is genoeg reden voor stress. En stress ga je ook merken in haar lijf. Dat met de verbouwing er bij zou ik je adviseren een dierfysio in de buurt te zoeken.
Mona81 schreef:kiwiwitje schreef:Ik zou, zodra je kan, haar ook eens lichamelijk laten checken. Slechte heupen geven “pijn” wat je in t hele lichaam gaat merken en slecht zicht erbij is genoeg reden voor stress. En stress ga je ook merken in haar lijf. Dat met de verbouwing er bij zou ik je adviseren een dierfysio in de buurt te zoeken.
Ze is al uitgebreid gecheckt en leeft eigenlijk al 2 jaar in reservetijd. De dierenarts is verbaasd dat ze überhaupt nog kan lopen, gezien de staat van de heupjes. Ze krijgt speciaal voer, de maximale dosering ontstekingsremmer en pijnstillers en als extra nog Tramadol. Die laatste geven we zo weinig mogelijk, omdat ze er een soort van gaat hallucineren.
De fysio kan niet zoveel doen, omdat de heupen al zo goed als kapot zijn. Dus wat medicatie en diagnose betreft is alles bekend.
Gebruikers op dit forum: bamisalami en 19 bezoekers