Moderators: Muiz, ynskek, NadjaNadja, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Geke_Lizzy schreef:Als die regelmatig teken heeft gehad, kan die dan misschien de ziekte van Lyme opgelopen hebben?
Wispeltuur schreef:Ik zou voor de zekerheid even langs de dierenarts gaan en het probleem voorleggen.
Jaren geleden hebben wij ook een hondje gehad met de zelfde klachten maar ze was wat te zwaar dus we zochten er weinig achter plus dat dit hondje altijd liever lui dan moe was.
Helaas heeft dit er voor gezorgd dat we te lang gewacht hebben, ze bleek ernstige vergevorderde hartklachten te hebben toen we met spoed naar de dierenarts gingen. Ze is toen de tijd terplekke ingeslapen.
Ik hoop van harte dat het bij jullie hond iets heel onschuldigs is. Maar bij twijfel ga dan altijd even naar de dierenarts. Heel veel succes!
lique68 schreef:wordt bij het enten altijd ook naar het hart geluisterd? zou anders ook even naar de DA gaan om naar het hart te laten luisteren voor de zekerheid, doet het mij ook aan denken, ze gaan bij hartproblemen, op een gegeven moment hoesten, maar dat wil je graag voor zijn, mijn hond heeft het nog jaren goed gedaan op een hart pilletje per dag
mijn huidige hond is ook minder actief/sneller moe als zijn vacht te dik/lang wordt, is een trim hondje, zou ook kunnen dat je hond daar last van heeft