Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
moonsparkle schreef:Volgens mij is dat geliefd, hier een stuk kunstgras in de voortuin en bijna elke dag kan ik het opnieuw opruimen. Heb ook een hond dus zoek wel iets vriendelijks. Ik had gelezen over cacaodoppen maar daarnaast staat een grote hibiscus struik en dan zouden de bloemen en zaden heel moeilijk te verwijderen zijn.
Liselot schreef:Wij hebben een apparaatje naast het gras staan wat een bepaalde toon uitzendt. Sindsdien geen poep meer op het gras, ideaal
Sonja_vR schreef:Liselot schreef:Wij hebben een apparaatje naast het gras staan wat een bepaalde toon uitzendt. Sindsdien geen poep meer op het gras, ideaal
Tis de eigen kat van ts
Dat apparaatje hoort dat beest ook
Binnen in huis en als je pech hebt hoor je het zelf ook
Of zAdel je je buren op met een eeuwige pieptoon(ik hoor die pokke apparaten dus ook gewoon , instant koppijn)
Sonja_vR schreef:Liselot schreef:Wij hebben een apparaatje naast het gras staan wat een bepaalde toon uitzendt. Sindsdien geen poep meer op het gras, ideaal
Tis de eigen kat van ts
Dat apparaatje hoort dat beest ook
Binnen in huis en als je pech hebt hoor je het zelf ook
Of zAdel je je buren op met een eeuwige pieptoon(ik hoor die pokke apparaten dus ook gewoon , instant koppijn)
Gebruikers op dit forum: chazzie, ComscoreBot, eva1969, Flew, Ierpier, SusanH, YandexBot en 42 bezoekers