Stond eerst op Royal Canin VCN adult small dog. I.v.m. samenwonen en mijn honden heeft ze een tijd vers vlees (Lotgering) gehad en sinds eind 2019/begin 2020 staat ze op DLG original.
Vriend is er de eerste keer vorig jaar (mei?) mee naar de DA geweest, deze heeft toen een AB kuur voorgeschreven. Ik weet niet welke omdat ik toen nog niet in beeld was. Dit had echter geen effect.
Ik November heeft ze nogmaals AB gehad wederom zonder effect. Nu heeft ze Prednison gehad tot zo'n anderhalve week geleden gedurende een ruime week (? niet helemaal zeker omdat vriendlief de pillen gaf en de dosering verkeerd gelezen heeft

Tijdens deze periode is ze na 4 a 5 dagen prednison gebruik gestopt met krabben en vandaag weer begonnen met krabben na stoppen zo'n anderhalve week geleden.
Voor de duidelijkheid heb ik foto's toegevoegd. Het gaat om het ribbeltje dat je op de foto's ziet. Een van mijn honden heeft dit ook en heeft dus nergens last van. Het ribbeltje is in het verleden wat rood geweest maar nu al zeker na de 2e AB kuur niet meer.
Note: Tara is ook wel een beetje een bijzondere hond, voor degene die het ras kennen: jullie snappen me vast

Divagedrag en drama om weinig is haar niet onbekend. De dierenarts gaf zelfs aan dat ze vaker zo'n soort honden onder behandeling heeft en dat het wellicht nog ''spatjes'' konden zijn, vandaar als laatste greep naar prednison.
Morgen willen we wederom de DA bellen voor overleg, het enige dat mij nu te binnen schiet is een eliminatiedieet te gaan houden

Om dit monster gaat het:

Dus mocht iemand ideeën hebben of nog vragen dan hoor ik het graag!