Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
Deveneyyy schreef:Lukasje schreef:Ik zou denken dat het dan om een oeps nestje gaat ?? Worden deze rassen bewust gekruist dan?
Precies dit...
Mag ik vragen waarom je opzoek bent naar exact deze kruising?
Lijkt mij een niet veel voorkomende kruising.
anjali schreef:Ik vind het ook nogal een aparte kruising. Zoiets kan heel goed uitpakken maar ook heel slecht.Momenteel is er een hondentekort in Nederland. Veel mensen willen een hondje maar het aanbod in asielen bestaat voor een groot deel uit moeilijke honden met gedragsproblemen.En veel import uit het buitenland,waar dit soort aparte honden wel eens tussenzitten. Al is de Jack Russell niet typisch een buitenlands fokproduct.Op Marktplaats vind je momenteel wel aanbod van gekruiste pups en ook van dekkingen van allerlei reuen, ook van de door ts gewenste rassen.De prijzen van pups rijzen de pan uit!
Citaat:Dit vriendelijk hondje houdt van likken en graven
Boompje1985 schreef:Mag ik vragen waarom iedereen deze kruising afraad? Is dat vanwege genetische gebreken/ziekte of vanwege het karakter of iets anders?
Miiej schreef:anjali schreef:Ik vind het ook nogal een aparte kruising. Zoiets kan heel goed uitpakken maar ook heel slecht.Momenteel is er een hondentekort in Nederland. Veel mensen willen een hondje maar het aanbod in asielen bestaat voor een groot deel uit moeilijke honden met gedragsproblemen.En veel import uit het buitenland,waar dit soort aparte honden wel eens tussenzitten. Al is de Jack Russell niet typisch een buitenlands fokproduct.Op Marktplaats vind je momenteel wel aanbod van gekruiste pups en ook van dekkingen van allerlei reuen, ook van de door ts gewenste rassen.De prijzen van pups rijzen de pan uit!
Het is een kruising wat wel vaker voorkomt, natuurlijk niet zo populair als de labradoodle.
https://www.jackrusselltrainen.nl/jack- ... t-voor-een
https://doggiedesigner.com/jack-tzu/
Mijn vraag terug aan jullie: indien gezonde, geteste ouders, een goede fokker waarbij ze in huis opgroeien zien jullie dan nog steeds issues?
Boompje1985 schreef:Mag ik vragen waarom iedereen deze kruising afraad? Is dat vanwege genetische gebreken/ziekte of vanwege het karakter of iets anders?
Gebruikers op dit forum: BingBot en 29 bezoekers