Ik houd al niet van spinnen, maar ik blijf lekker op afstand en dan stoor ik me er niet aan.
Echter deze renners komen recht op je af

Maar zijn ze niet minstens een maand te vroeg?

Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Lootje1991 schreef:Ze lijken ook echt gemuteerd ofzo, heb ze nog nooit zo groot gezien als die hier in de slaapkamer zat. Misschien overdrijf ik, omdat ik het eng vind, maar leek wel zo groot als m’n hand(Palm). Nu is die opgezogen met de stofzuiger, Maar ben bang dat hij er uit kruipt en dus durf ik niets meer hahaha. Stom hè zo bang
Lizz schreef:Komt volgens mij door het weer, met mooi weer buiten en zie je ze amperMaar zodra het regent komen ze binnen, lekker droog binnen
![]()
Wij hadden er vorig jaar een grote in huis... we kwamen er achter omdat we hem (of haar) hoorde lopen
Anoniem schreef:Morganlefay schreef:Dames, ik vind jullie allemaal heel lief, maar ik moet vandaag werken en dat is op zolder van een oude kazerne en.............................
Als je nou even niets te doen hebt kun je deze commando's leren. Zit, af, geef pootje moet lukken met dit formaat toch?
Gebruikers op dit forum: Deeks93, floorsxm, Gaabje, GoogleAdsense, HarmanyL, Oshaa, Plus_en_Min, Prins85, rocky_1995, Sizzle, thequeensmum, veranadautje, Yellowbird en 34 bezoekers