Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
[***] schreef:Nu zit ik hier, en ik voel me zo vreselijk slecht, ik weet niet wat ik mezelf aan moet, ik weet niet wat ik moet doen. Ik zit hier maar wat te zitten, wat te bokken, en dat is het dan wel weer. Ik voel me zo nutteloos, terwijl ik gerust dingen zou kunnen doen. Ik heb 2 paarden, kan perfect daar naartoe gaan om wat afleiding te zoeken, er is niks wat op mij zit te wachten ofzo ... Maar ik kan het niet, daar zijn weer mensen en zodra iemand zegt "hoe is het" of "alles goed?" begin ik meteen te wenen. Ik heb gewoon geen zin om mensen onder ogen te komen. Morgen moet ik weer gaan werken, perfect zou je denken, afleiding, maar ik zie er zo enorm tegenop .. Alles voelt op de 1 of andere manier aan als een strijd, en ik weet echt niet wat ik met mezelf moet.
[***] schreef:Hij heette Benji, heb nooit veel over hem geplaatst op bokt omdat de pony's meer aandacht opeisten in de zin van 'problemen' en gedragingen waarbij ik raad nodig had. Benji niet, die was er gewoon en was lief en rustig en de beste hond die je maar kon hebben. Positieve dingen deel ik niet zo snel blijkbaar.
Gebruikers op dit forum: lindo, SentiBot, YandexBot en 20 bezoekers