Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
bigone schreef:Hoesten, koud aanvoelen en niet willen drinken? Tja, juist omdat het de oppashond is had ik toch al bij de da gestaan.
bigone schreef:Al bij de da geweest?
jibberjabber schreef:Is er gekeken in zijn keel of er wellicht een grasaar in zit ?
Cubone schreef:jibberjabber schreef:Is er gekeken in zijn keel of er wellicht een grasaar in zit ?
De dierenarts heeft zijn keel helemaal opgevoeld en kon niks vinden. Dacht zelf in eerste instantie ook aan iets in zijn keel, maar kon niks zien of vinden.
Ik vond het van de dierenarts inderdaad wat makkelijk op het rugje geschoven. Mocht het morgen nog niet goed gaan dan word er bloed geprikt. Het gaat vandaag dan al wel beter, maar ben er nog niet helemaal gerust op.
Temperatuur was goed overigens. 39 gister. Heb een thermometer meegenomen bij het baasje dus zal zo nog eens meten voor de zekerheid.
Edit. 38.2 nu, dus normaal.
kiwiwitje schreef:Zou niet zomaar zeggen ''normaal''.
ik heb 2 honden die standaard rond de 37 max 37,5 zitten en nu met het warme weer op 37,7
Dus 38,2 valt dan alles mee. Maar koorts hebben ze dan wel eerder.
Blij dat ik hun basis temp weet. Want mijn reu zat zondag op 39,4 en dat is dus voor hem veel te hoog.
Gebruikers op dit forum: Anna79, AnnaXBoy, BrandWatchBot, chocky84, Faniek, frutsel05, IASCrawler, luuntje, Moon_light94, Pauline2cv, Sorro, Whis en 41 bezoekers