Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
fedjeraketje schreef:Wauw wat een prachtig hok!
Hoe hebben jullie ervoor gezorgd dat het dak er niet vanaf kan waaien? Wij hebben in 2018 onze eerst grote ren gebouwd voor de konijnen. 2 meter hoger zodat je er in kan staan en de ren zelf is 4x2 m groot met gaas 40cm in de bodem, waardoor ze ook lekker kunnen graven. Een paar maanden terug voor mijn andere koppel ook een ren gebouwd, omdat het zo goed bevalt. Deze is 5x1 m en ook 2 meter hoog. Zij hebben een stuk met gaas in plaats van de hele ren (was toch wel een beetje veel werk .
laura1987 schreef:Wat een luxe ren! Jouw konijnen hebben niets te klagen!
Persoonlijk had ik het denk ik nog leuker gevonden met een gedeeltelijke of zelfs gehele eerste verdieping. Nu lijkt de ruimte omhoog zo “zonde van de ruimte”. Snap je wat ik bedoel?
Paard_Fjord schreef:Wow!
Je konijnen moeten dit toch helemaal geweldig vinden?
laura1987 schreef:Dat is inderdaad ook belangrijk , maar had halverwege dan ook niet gekund?
Sowieso vind ik dat ze een geweldige ruimte hebben hoor!
Amber_anne schreef:laura1987 schreef:Dat is inderdaad ook belangrijk , maar had halverwege dan ook niet gekund?
Sowieso vind ik dat ze een geweldige ruimte hebben hoor!
Ik zit idd wel na te denken om ze iets te geven om te klimmen nu ik merk dat ze het huisje zo fijn vinden. Misschien iets met boomstammen maar weer niet zo goed hoe
Gebruikers op dit forum: Eefsel2109 en 48 bezoekers