Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
Rennie89 schreef:Liezel1 schreef:
Wát os het verschil dan?
Wa is je auto verzekering, aansprakelijkheidsverzekering is als je schade aanricht aan andermans eigendommen
Liezel1 schreef:Bij mijn weten keert een AVP niet uit als de schade is aangericht met een verzekeringsplichtig gemotoriseerd voertuig?
Hutcherson schreef:Ik heb speciaal voor dit soort dingen een aansprakelijkheidsverzekering afgesloten. Kost 3 euro per maand en dit soort dingen worden dan gedekt.
Maar heeft je vriendin aangeboden om te oveerleggen of te kijken wat verzekeringstechnisch gedaan kan worden? Want als je dat moet gaan opperen kun je wel gelazer krijgen qua vriendschap. Weet niet hoe goed jullie zijn?
Nikass schreef:Vriendin zit er niet op te wachten? Ze heeft de hond toch aangereden? Verbaasd me al hogelijk dat ze niet direct heeft aangegeven de kosten te zullen vergoeden, verzekering of niet.
En nu blijkt dat ze niet eens naar het welzijn van de hond vraagt. Wat is dat voor vriendin?!
WA zou dit moeten vergoeden. Als je vriendin er zelf niet mee komt zal je haar (schriftelijk) aansprakelijk moeten stellen.
En ja, dat is zakelijk en kan van invloed zijn op de vriendschap. Maar zoals het nu lijkt te gaan stel ik dus behoorlijk vraagtekens bij die vriendschap.
JackieLuca schreef:Na nu net zelf een berichtje gestuurd te hebben dat het opzich wel redelijk gaat met de hond, een berichtje terug gehad dat het vast snel beter gaat. Op het bericht van de verzekering heeft ze niet gereageerd.
Deze vriendschap is dus wel voorbij.
Ga maandag eerst even met mijn verzekering contact opnemen, en dan zie ik het wel.
Bedankt voor alle reacties alvast!
Gebruikers op dit forum: colette40 en 17 bezoekers