Ik weet het, ik ben een helikoptermoeder die zich veel te veel zorgen maakt om mijn hond.
 Jullie mogen mij best uitlachen maar het is nu eenmaal zo.
 Jullie mogen mij best uitlachen maar het is nu eenmaal zo.  Ondanks dat ik jaren geleden als paraveterinair gewerkt heb merk ik dat ik mij toch zorgen maken en hoop wat tips en tricks te krijgen.
 Ondanks dat ik jaren geleden als paraveterinair gewerkt heb merk ik dat ik mij toch zorgen maken en hoop wat tips en tricks te krijgen.Ze wordt dus morgen gesteriliseerd. Wij zijn beide de komende week allebei thuis dus er zal altijd iemand bij haar zijn. Wel moet er nog een tweede bezichtiging op een huis gepland worden maar ik ga dan proberen een oppas te regelen of de bezichtiging naar de week daarna te plaatsen. Zolang er iemand bij haar is wil ik haar het liefst geen kraag of rompertje omdoen tenzij het niet anders kan.
Maar wat doen we 's nachts? Ik was sowieso van plan de eerste nacht(en) op de bank te slapen maar ik vroeg mij af of ik dan het beste een rompertje of kraag kon omdoen. Ze slaapt in een bench dus ik neig naar een rompertje. Of misschien allebei.
Ze mag ook niet springen en dat zal wel moeilijk worden want madame doet niks liever dan over de bank rennen en springen. Ze wordt aan de lijn uitgelaten, dat is geen probleem.
Hebben jullie nog tips en tricks? Dingen waar ik niet aan gedacht heb?
Bedankt van een bezorgde hondenmoeder

Geplaatst
               Geplaatst 

. Ik heb twee puppies hier, en ze moeten allebei gesteriliseerd worden, dus ik had bedacht dat ze dan wel tegelijkertijd konden gaan. Dan kunnen ze elkaar ook niet uitdagen oid. Nu is de kleinste net loops geweest en tegen de tijd dat zij mag gaan is de kans zeer groot dat de oudste voor haar tweede keer loops wordt.
 . Ik heb twee puppies hier, en ze moeten allebei gesteriliseerd worden, dus ik had bedacht dat ze dan wel tegelijkertijd konden gaan. Dan kunnen ze elkaar ook niet uitdagen oid. Nu is de kleinste net loops geweest en tegen de tijd dat zij mag gaan is de kans zeer groot dat de oudste voor haar tweede keer loops wordt.  en we hadden zo’n rompertje voor haar gekocht bij de da. Binnen no time was ze weer hersteld. Ze kunnen zelf prima aangeven wat ze wel of niet aan kunnen. Lekker warm inpakken als ze net thuis is.
 en we hadden zo’n rompertje voor haar gekocht bij de da. Binnen no time was ze weer hersteld. Ze kunnen zelf prima aangeven wat ze wel of niet aan kunnen. Lekker warm inpakken als ze net thuis is.                                                          
                                                          .
 .