Welk kattenbandje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Welk kattenbandje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-20 14:54

Hoi Bokt,
Er zijn al veel topics inderdaad van, maar niet specifiek wat ik zoek. Uiteraard heb ik ook al op Google gekeken.

Onze 6-jarige gecastreerde kater is in de zomer altijd een paar maanden "op vakantie" hoe wij het noemen. We weten waar hij zit en zien hem ook af en toe, dan komt hij kriebels halen, maar hij komt pas naar huis als hij het tijd vindt. Hij loopt voornamelijk bij de sportvelden aan het water en in wat omliggende weilanden. Helaas weet ik niet van wie die weilanden zijn.
Aangezien de kat dit al zo'n jaar of 3/4 doet en we als de dood zijn dat hij een keer meegenomen wordt, wil ik hem graag een bandje omdoen zodat men wel weet dat hij een huisje heeft. Maar ja, wat voor bandje? Ik ben eigenlijk echt anti-bandje maar ja....
Uiteraard is hij gechipt maar dat vind ik niet voldoende. Voor hij gechipt wordt door een dierenambulance is hij al meegenomen en dat wil ik juist vermijden.

verder: uiteraard hebben we hem met alle mogelijke manieren al "gevangen" maar hij is echt onhandelbaar om in de zomer binnen te houden. Rent tegen de muren, spiegels op, springt in je buik in de nacht, miauwt het hele huis wakker etc. We hebben het echt meerdere keren geprobeerd maar onze nachtrust gaat er dan echt aan. Zodra de zomer weg is komt hij trouwens weer thuis en komt hij amper buiten :')

Dus, even in het kort.
- Bandje zonder belletje (het liefst met GPS, maar die zijn zo groot!)
- Zo licht mogelijk
- Goede kwaliteit, prijs maakt me niet uit
- Veiligheidssluiting

Wie heeft de gouden tip?