Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muronia schreef:Misschien degene die voor het beestje heeft gezorgd in de tijd dat je weg was even vragen wanneer hij voor het laatst is gezien?
Nabster schreef:nienke555 schreef:Huh, je hebt je hamster 9 dagen alleen gelaten?
Uiteraard, doe ik met al mijn dieren, ze redden zichzelf maar hoor.
Mag het nu gewoon ontopic?
purny schreef:Als je je hamster 9 dagen zonder eten of drinken zet kun je de klok er wel op gelijk zetten dat je straks wat gaat ruiken
Danielleeee_ schreef:Een van mijn muisjes was ooit ontsnapt toen we op vakantie waren. Alleen de gene die elke dag kwam voeren durfde het niet tegen ons te zeggen, dus toen ik thuis kwam en een muis miste, stond ik wel even te kijken. Dus wij overal zoeken, maar we konden hem nergens vinden. Toen werd ik de volgende ochtend wakker van het geluid van geknaag, zat meneer gewoon in mijn slaapkamer ergens aan te knagen![]()
Dus hopelijk zit jouw hamster ergens verstopt en maakt hij je vannacht wakkerAangezien hij zich alleen 's nachts laat zien, heb je best kans dat hij ergens ligt te slapen (mocht hij nog in leven zijn) en dat hij zich vannacht laat zien.
Uit interesse: hoe doe je dat nu met je katten?Stel dat hamster straks ergens rondwandelt, zou het ook weer zo wat zijn als de katten het doorhebben en hem opeten.