Bah, ik wil geen dieren meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KPet

Bah, ik wil geen dieren meer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-20 12:28

Even van me afschrijven hoor...

Ik ben gek op dieren, kan me geen leven zonder ze voorstellen, maar waar dieren zijn staan leven en dood vaak vlak naast elkaar.

Vanmorgen loop ik de deel op om de honden eruit te doen/paarden voeten etc. Op de deel kom ik een paar vrolijk spelende jonge katten tegen. Links is een kitten een dikke muis naar binnen aan het werken, terwijl er een ander gretig toekijkt. Rechts is er een derde met een enorme rattenstaart aan het spelen. Als ik de drempel over stap naar buiten worden de honden ineens enthousiast, vanwege de laatste restanten van een konijn die daar ligt. De rest ongetwijfeld al verorberd door de eerdergenoemde monsters op de deel.

Nadat ik de paarden heb gevoerd loop ik naar het kippenhok, waar een van de kippen op eieren zit. Gisteren waren er in ieder geval 2 kuikens, maar er waren een paar eieren nog niet uit. Helaas zie ik dat 1 van de kuikens dood buiten het leghok ligt. Nouja, kuikens overleven het nu eenmaal niet altijd, maar toch balen. Ik loop naar het andere kippenhok om de rest van de kippen uit hun nachthok te laten... oliebol, ik mis er 1. Ligt mijn beste bruine hen dood in haar hok... Aaaaargh!

Nu ben ik er even klaar mee! Ik ben amper mijn bed uit en heb al zoveel dode beesten gezien vandaag. Bah. Ik weet dat het erbij hoort. Ik geniet van deze tijd van het jaar met alle opgroeiende beesten, maar BAH, soms heb ik er zo genoeg van!

Meestal kan ik er goed tegen, maar soms...

Kennen jullie dat?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Bah, ik wil geen dieren meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 12:30

Poeh, dat is nogal wat inderdaad. Maar als er zoveel dieren bij andere dieren kunnen komen is het misschien verstandig om je omheining goed te controleren en aan te passen.

KPet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-20 12:34

Cayenne schreef:
Poeh, dat is nogal wat inderdaad. Maar als er zoveel dieren bij andere dieren kunnen komen is het misschien verstandig om je omheining goed te controleren en aan te passen.

Nou, de katten zijn er voor de ongediertebestrijding en de kippen zaten stevig in hun nachthok, dus dat valt mee.