Ze zijn al in quarantaine en hebben medicijnen tegen parasieten gehad, maar ze knappen er helaas niet van op
Iemand tips of ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LindyH schreef:Ik heb helemaal geen verstand van vissen, maar met mijn boerenverstand zou ik denken dat het een schimmel is, met name vanwege het 'pluis'.
Talietjuh schreef:Ga ermee naar de DA of stuur de DA deze foto's.
Ik ben een x uitgelachen omdat ik een vis van mijn werk badtherapie gegeven had n.a.v telefonisch advies DA. De vis moest in ondiep water omdat die uitgeput was.
Hij overleefde het wel.
Domino_2006 schreef:Mijn man, die veel verschillende vissen heeft gehad, zegt dat dit best wel eens stip kan zijn. Heb je toevallig nieuwe vissen erbij gezet?
Cilli96 schreef:Vis van mijn oma had dit ook. Ze zet ze dan in quarantaine met 2 a 3 druppels jodium in een accubak. Geen idee of het goed is voor de vis, volgens haar 'red' ze zo al 60 jaar vissen van stip
marleen_88 schreef:Cilli96 schreef:Vis van mijn oma had dit ook. Ze zet ze dan in quarantaine met 2 a 3 druppels jodium in een accubak. Geen idee of het goed is voor de vis, volgens haar 'red' ze zo al 60 jaar vissen van stip
Jodium schijnt voor vissen niet best te zijn... Dus ik denk dat je oma geluk heeft gehad