Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Let er wel op dat een Landal park vuurwerkvrij kan zijn maar de omgeving niet! Dan is het dus verboden om op het park vuurwerk af te steken maar uiteraard voor omgeving bewoners niet. Echt even goed opletten of de gemeente vuurwerkvrij is of niet.
MamaMiesje schreef:KimD schreef:Let er wel op dat een Landal park vuurwerkvrij kan zijn maar de omgeving niet! Dan is het dus verboden om op het park vuurwerk af te steken maar uiteraard voor omgeving bewoners niet. Echt even goed opletten of de gemeente vuurwerkvrij is of niet.
Daar heb je gelijk in, maar het park waar wij zaten was nogal in the middle of nowhere, dus daar was sowieso weinig rumoer
LindyH schreef:Kijk ook uit met carbidschieten. Dat doen ze juist buitenaf veel en het geluid draagt ver. Het is wel een ander soort geluid dan gewoon vuurwerk. Voor veel dieren is het niet zo'n probleem. Ik weet niet hoe dat voor je honden is...
Destination schreef:prugelpiet schreef:Landal orveltermarke bij Orvelte/Witteveen (Drenthe) zit in een rustige omgeving, dus ik denk dat daar ook vrij weinig last is van vuurwerk
Volgens mij zijn ze daar wel vrij actief met carbid? Ik meen me te herinneren dat Witteveen zelfs een carbidploeg heeft.