Trijntje. Zij woont sinds half maart bij ons. Zij komt uit de opvang, stichting cavia Overberg. Trijntje was anderhalf jaar toen ze in december in de opvang kwam. Dat maakt haar nu ongeveer 2 jaar. Trijntje heeft het niet makkelijk gehad. Ik ben al haar 6e eigenaar. Vaak pastte ze niet in de groep. Zij heeft cavia's aangevallen als een pitbull, en in een andere groep werd zij weer de pineut. Ze is ontzettend moeilijk te koppelen.
Bij mij gaat het super goed. Ze is helemaal in love met mijn castraat Willempie. Ook met de andere zeugjes gaat het prima!

Willempie is een gecastreerde beer en is van Augustus 2019. Willempie kwam als intacte beer bij mij wonen toen hij 6 weken oud was.

Dit is Joline, waarvan ik dacht dat zij een beertje was toen ik haar kocht als vriendje voor Willempie, nadat ik Willempies vriendje moest laten in slapen. Ik had zelf bij aankoop niet gecontroleerd wat natuurlijk stom was van mij. Toen ik erachter kwam dat zij een zeugje bleek heb ik direct Willempie laten castreren en heeft hij ff apart gezeten. Helaas was het al te laat en was Joline al zwanger, veel te jong natuurlijk, maar gelukkig is alles goed gegaan en heeft ze 2 zeugjes gekregen waarvan er 1 verhuisd is en de ander woont nog hier. Joline is van 20 januari 2020

En dan komt nu Juultje, het Kindje van Willempie en Joline, wat je ook wel kan zien, ze heeft van allebei wat. Zij is van 10 mei 2020
En vinden jullie ze net zo knap als ik ze vind?