Ik heb O'Malley sinds oktober uit het asiel, we wonen met z'n tweetjes alleen op een appartement. O'Malley is een lieve, speelse kat van bijna 3 jaartjes. Erg aanhankelijk, in het begin wat angstig maar nu wel op z'n gemak bij me. Aangezien hij erg speels is heeft hij een grote berg speeltjes waar hij vaak mee rond sjeest, allemaal nog normaal en okee, en daarnaast kan hij ook prima uuuuren liggen soezen

Is er iets dat ik qua voeding kan doen dat een verschil kan maken? (hij krijgt nu Purina one brokjes, omdat hij in het begin echt erg mager was gaf ik gewoon een vol kommetje dat ik steeds aanvul, dus geen dagelijkse portie, hij schrokt niet alles op en komt lang toe met dat kommetje, maar kan dus wel altijd brokjes eten..)
Was ook eens aan het kijken voor een grote krabpaal, zo eentje met allemaal levels en touw enzo, momenteel heeft hij een krab ton waar hij wel veel gebruik van maakt, maar dat is denk ik minder uitdagend dan zo een 'kasteel' van een krabpaal, dus misschien dat hij daar ook baat bij kan hebben?
Een maatje erbij heb ik wel al over nagedacht, maar weet niet of dat zo een strak plan is, als ze met z'n tweeën zo gaan rond kletteren ga ik vroeg of laat toch echt ruzie met de buren krijgen vrees ik..