Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skippy01 schreef:@baredawn de meeste grote honden of honden met een complexe vacht denk ik dan? Mijn podengo (ruwhaar/ stokhaar, plukvacht) is meestal binnen 45 minuten klaar. Onze medium labradoodle (curly coated, dus echt poedelvacht) met 1,5 uur ongeveer. Onze spaniel (halflang haar, heel zacht, heel dik haar en makkelijk matvorming bij broek en onder oren) was ook met een kleine 1,5 uur klaar (en dat was een grote spaniel, 30kg)
Mizora schreef:Tot nu toe heb ik steeds 30-35 euro per uur betaald met mijn middenslag poedel, en zijn ze gemiddeld 2-2.5 uur bezig. Simpel vrij kort model, wel deels geknipt, ze ging iedere 6 weken, ik borstelde tussentijds weinig. De laatste paar keer heeft ze steeds een epileptische aanval naderhand gehad, dus nu doe ik het weer zelf. Van het geld dat ik per jaar kwijt was heb ik een leuke trimset kunnen kopen.
Edit: ze is bij 5 verschillende trimsters geweest door verhuizen en uitproberen.
Blussem schreef:Makkelijk geld verdienen als ik het zo hoor. Mijn paard rij instructrice kost heel wat minder per uur.
Blussem schreef:Makkelijk geld verdienen als ik het zo hoor. Mijn paard rij instructrice kost heel wat minder per uur.