Mainat: Ja, onwijs groot! Helemaal vergeleken met de Steenuil die ik een paar weken terug nog bij mijn pony en verzorgpony's op de foto heb gezet. Het is wat dat betreft wel een goed uilen jaar dit jaar! En nee haha! De uilen en buurtkatten zorgen er wel voor dat de muizenpopulatie flink ingedund word! En anders heb ik nog een poes in huis, maar die is doof. Dus denk dat zij de muis over zich heen zal laten lopen
.
Hij vloog vanavond vlak over mij heen. Bang is de uil dan ook echt niet. Hoor de jongen nu nog piepen hihi! Heel concert achter huis!
Sasika: Dank je wel
! Ja, die dagfoto's zijn mijn pareltjes! Zo blij mee
.
melanie20: Ai, dat is minder zeg dat die achter jullie vogels aan ging! Hopelijk heeft die er geen kunnen pakken?
tienus63: Onwijs bedankt voor de tip! Daar ga ik zeker even naar kijken! Vind roofvogels onwijs bijzonder en ontzettend mooi!
Cayenne: Ik zou bijna willen zeggen: Kom een avondje bivakkeren hier! Denk dat ze er nog wel even zitten
. En dat kan ik geloven dat die op je verlanglijst staan. Ze zijn echt prachtig!
Voor wie het leuk vind wil ik gerust kijken of ik er een volg topic van kan maken? Ze zitten hier tot nu toe elke avond.
De steenuil aantal weken terug: