Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Peuk schreef:Ik begrijp de reacties. Ik houd heel veel van dieren, maar ik hou ook veel van dit gezinslid. Ik ben bang als ik die keuze maak dat het kan zorgen voor grote ruzie.
Maar aan de reacties te zien zit er niet veel anders op.
heidy_wilco schreef:Peuk schreef:Ik begrijp de reacties. Ik houd heel veel van dieren, maar ik hou ook veel van dit gezinslid. Ik ben bang als ik die keuze maak dat het kan zorgen voor grote ruzie.
Maar aan de reacties te zien zit er niet veel anders op.
Heel veel sterkte, Je hebt je hart op de juiste plaats.
Ik zou als ik jou was niet anoniem de dierenbescherming bellen. Ik denk dat als jij het anoniem meld, dit gezinslid het nog steeds wel door heeft dat jij het bent. Je kan wel tegen haar zeggen: Ik geef je dit ultimatum (Ga naar de dierenarts voor die tijd en geef je honden de verzorging die een hond moet hebben), als dit niet gebeurd, zie ik geen andere oplossing dan de dierenbescherming erbij halen. Hierbij mag je ook gerust je eigen gevoel erbij pakken.
Dan ben je niet achter haar rug gegaan en heb je haar nog een laatste kans gegeven om het zelf recht te zetten.
Mindim schreef:114 bellen en melding maken.
Mensen die zo met onschuldige wezens omgaan, zou ik niet eens mee omgaan. Schandalig.
MarlindeRooz schreef:Nou nou het is wel zo dat boeren leven van dieren. Die hechten gemiddeld gezien minder aan welzijn dan iemand die Zijn dieren als kinderen ziet. Hoeveel boeren ken jij die hun stalkatten bijvoorbeeld enten en laten helpen?
Maartje1990 schreef:MarlindeRooz schreef:Nou nou het is wel zo dat boeren leven van dieren. Die hechten gemiddeld gezien minder aan welzijn dan iemand die Zijn dieren als kinderen ziet. Hoeveel boeren ken jij die hun stalkatten bijvoorbeeld enten en laten helpen?
Wauw.... Jij hebt lef zeg... Ga je schamen, waar haal je het vandaan dat iemand die kiest voor een beroep/eigen bedrijf met dieren minder om het welzijn zou geven?!
Maartje1990 schreef:MarlindeRooz schreef:Nou nou het is wel zo dat boeren leven van dieren. Die hechten gemiddeld gezien minder aan welzijn dan iemand die Zijn dieren als kinderen ziet. Hoeveel boeren ken jij die hun stalkatten bijvoorbeeld enten en laten helpen?
Wauw.... Jij hebt lef zeg... Ga je schamen, waar haal je het vandaan dat iemand die kiest voor een beroep/eigen bedrijf met dieren minder om het welzijn zou geven?!
Maartje1990 schreef:Lastig.. het klinkt alsof het je broer of zus betreft?
Heb je nog andere familieleden die eventueel deze persoon zouden kunnen laten inzien dat hij/zij naat dr dierenarts moet?