Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:Vers vlees kun je inderdaad proberen![]()
Waar is ze door da op gechecked?
Soms kan het ook stress zijn. Dieren zijn erg goed in het verbergen van stress weet ik uit ervaring![]()
En kleine beetjes voer op verschillende plekken zetten? Spelenderwijs voeren?
Utixo schreef:En als je nou eens wisselt tussen de brokken die je hebt?
Dus merk A, merk B, merk C.
Merk A eet ze, ze stopt, je geeft B, hierna C. Na C weer A enz.
bloemm schreef:@kiwiwitje, dank! Heb even gekeken, kivo is iig betaalbaar, ga even kijken of het hier in de buurt verkocht wordt!
@boompje1985: voor alles behalve haar eigen eten doet ze alles. Inderdaad met koken en eten wijkt ze niet van je zijde. Ze krijgt verder niks maar geur vind ze al intressant. Ik heb wel het idee dat ze genoeg uitdaging heeft, we maken elke dag een wandeling van een uur in het bos, ik oefen veel hoopers /lichte agility oefeningen met haar, ze gaat mee naar de paarden wat ze geweldig vindt. Ze is ook de hele dag onze kippen aan het hoeden buiten. Misschien is het voer verstoppen een goed idee, ik ga ook even kijken naar zo'n schokbak.
@peperr ze is door de dierenarts gecheckt op algemende gezondheid en gebit. Dit wad goed. Vooral omdat ze al het andere dan haar voer wel wilt eten denk ik dat het vooral een mentaal dingetje is.
@uxito heb ik al geprobeerd, doet ze ook niet... ze onthoudt het wel
@billyj we hebben nu ook koud geperste brok (DARF) dit heeft ze zeker 3 weken met smaak gegeen (record!) maar nu helaas dus weer niet. Verder krijgt ze buiten haar brok alleen af en toe beloning tijdens hoopers /agility.
Ik lees al dat kvv vaak wel goed gaat, ik ga daar even verder naar kijken en tot die tijd haar brok een beetje te verstoppen zodat ze wat meer uitdaging heeft. Heb net kattenvlees door dr voer gedaan, water erbij, even laten weken. Dat heeft ze nu eindelijk na 2 dagen niet eten, gegeten
bloemm schreef:@mvdende heb jij nog tip voor welke smaak smuldier ik dan het beste kan kiezen?
@kiwiwitje, vanwege de hoeveelheid haar lastig te zien maar ik voel nu zonder dat ik druk haar ribben, voorheen had ik dat niet.