Ik heb geen halfuur hardgelopen, eerder een klein kwartiertje met een pauze ertussen.
Hij hoeft ook niet te trekken van mij. Maar telkens een sukkeldrafje achter me en dan een sprintje om bij te benen met mij lijkt me niet zo goed. En als ik me aanpas aan dat drafje is het veels te langzaam voor mij helaas.
Ben een beetje onduidelijk soms sorry daarvoor

KarmaChansy schreef:Mijn hussen komen ook niet veel buiten nu met de hitte, de mijne lopen het lekkerste rond 3 a 4 uur snachts
Mijn reu vind er echt geen hol aan haha dus doe het alleen met mijn 2 teefjes die trekken echt, Mijn grote teef was in het begin andersom heel hyper, na een paar keer 2 kilometer rent ze goed mee. Tis wel even wennen vooral als het de eerste keer is

op zachte ondergrond gaat het ook in galop, op harde is het drafje. Wil je echt gaan canicrossen of gewoon netjes naast je rennen?
's Nachts is het lekker he

De mijne wandeld ook het actiefst en fijnste mee in de nacht, een goed tempo zonder al te veel gesnuffel. (Edit: niet dat snuffelen erg is, maar even een goed tempo zonder zoveel stops tussendoor is soms wel fijn

)
Ik ga het nog is een paar keer proberen dan, kijken of er verschil in zit na een paar keer. En op zachte ondergrond! Hopelijk is een matig galopje dan een uitkomst.
Canicross of hardlopen maakt me niet echt uit, wat voor de hond het makkelijkste/leukste is, al heeft hardlopen toch mn voorkeur. Het lijkt me gewoon zo leuk om met zn tweeën actief erop uit te gaan.
Maar gezien hij niet echt lijkt te trekken valt canicross denk ik af haha, misschien veranderd dat nog.