Al maanden wil ik er een klein hondje bij. Ik heb een Border collie reu, Senna, van 12 jaar. Senna is alleen heel gevoelig en is erg gehecht aan thuis en aan zijn broertje Gimli, het hondje van mijn zus. Ik heb nogal wat psychische probleempjes en een diertje om mij te helpen eropuit te gaan, en er voor mij te zijn maakt alles voor mij een beetje makkelijker en fijner. Er is nu iemand heel afhankelijk van mij en ik kan nu niet aan mezelf denken.
Bruni is nu 9 weken oud en een weekje bij ons hier. Zijn mama is een kruising vlinderhondje x chihuahua en zijn vader is een chihuahua. Hij was toen we hem ophaalden best wel bang, maar al snel was hij stoer en hij loopt hier nu rond alsof hij nooit anders heeft gekend. Hij is heel blij met iedereen hier en vind alle gezinsleden even geweldig. Ook alle dieren vind hij leuk.
Maak kennis met het poepigste pupje ever

Toen Bruni 5 weken was zijn we 2 uur gaan rijden om kennis te maken.
Het was liefde op het eerste gezicht

Hij is nog zo rood hier qua vachtje. Hij wordt steeds lichter nu.

Nog een leuk fotootje gekregen van de fokker.

Vorige week was het eindelijk zover. Het was zo spannend.
Hij was in het begin wel wat bang, maar al snel was hij helemaal stoer en vrolijk.

Thuis al snel alsof hij altijd al hier is.

Mee naar de slaapkamer. Hij slaapt zo lief tot s'ochtends door. we hebben geen enkel last van hem.

Van mijn zusje een heel stoer halsbandje gekregen van Dogs With A Mission. Net een klein piraatje zo

Mee naar de paarden in het bos. Helemaal genieten van alle stokjes en bloemetjes

Met de grote broers naar het bos

Het is elk moment een feestje met Bruni. Hij is zo lief en vrolijk. We genieten allemaal onwijs van hem.