Welkom kleine, stoere Bruni <3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melvern

Welkom kleine, stoere Bruni <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 12:41

Sinds een weekje is dit mooie mannetje ons maatje.

Al maanden wil ik er een klein hondje bij. Ik heb een Border collie reu, Senna, van 12 jaar. Senna is alleen heel gevoelig en is erg gehecht aan thuis en aan zijn broertje Gimli, het hondje van mijn zus. Ik heb nogal wat psychische probleempjes en een diertje om mij te helpen eropuit te gaan, en er voor mij te zijn maakt alles voor mij een beetje makkelijker en fijner. Er is nu iemand heel afhankelijk van mij en ik kan nu niet aan mezelf denken.

Bruni is nu 9 weken oud en een weekje bij ons hier. Zijn mama is een kruising vlinderhondje x chihuahua en zijn vader is een chihuahua. Hij was toen we hem ophaalden best wel bang, maar al snel was hij stoer en hij loopt hier nu rond alsof hij nooit anders heeft gekend. Hij is heel blij met iedereen hier en vind alle gezinsleden even geweldig. Ook alle dieren vind hij leuk.

Maak kennis met het poepigste pupje ever <3

Afbeelding
Afbeelding

Toen Bruni 5 weken was zijn we 2 uur gaan rijden om kennis te maken.
Het was liefde op het eerste gezicht
Afbeelding
Afbeelding
Hij is nog zo rood hier qua vachtje. Hij wordt steeds lichter nu.
Afbeelding

Nog een leuk fotootje gekregen van de fokker.
Afbeelding

Vorige week was het eindelijk zover. Het was zo spannend.
Hij was in het begin wel wat bang, maar al snel was hij helemaal stoer en vrolijk.
Afbeelding

Thuis al snel alsof hij altijd al hier is.
Afbeelding

Mee naar de slaapkamer. Hij slaapt zo lief tot s'ochtends door. we hebben geen enkel last van hem.
Afbeelding

Van mijn zusje een heel stoer halsbandje gekregen van Dogs With A Mission. Net een klein piraatje zo
Afbeelding

Mee naar de paarden in het bos. Helemaal genieten van alle stokjes en bloemetjes
Afbeelding
Afbeelding

Met de grote broers naar het bos
Afbeelding
Afbeelding

Het is elk moment een feestje met Bruni. Hij is zo lief en vrolijk. We genieten allemaal onwijs van hem.
Afbeelding

Alexandra309

Re: Welkom kleine, stoere Bruni <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:05

Hij ziet er heel schattig uit! <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:06

Heel schattig! Lekker genieten van die kleine pluizenbol!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 13:34

Dankjewel, ik vind hem zelf ook wel heel erg schattig.
Dat genieten lukt zeker, Thanks. Ben heel benieuwd hoe hij qua haar wordt als hij straks groter is.
Voor nu is het een pluizenbolletje en super lief.

Hij heeft een koekje uitgezocht uit de doos. Er liggen speciaal kleine oortjes in voor hem, maar dit is veel beter vind hij zelf.
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:40

haha geef hem eens ongelijk. En luchtpijp kan prima. die zijn niet zo heel hard.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 13:44

Wij zagen zo'n luchtpijp meestal in een stel kleinere stukken.

het is wel een heel schattig hondje hoor. <3

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 22:41

Thanks <3 ik ben ook zo blij met hem. Het is zo'n leuk hondje.

Hij is helemaal dol op de luchtpijp. We hebben er heel veel liggen voor de ouderen en hij wou er ook 1. Kleiner kan natuurlijk, maar teveel moeite hahaha.

Vanavond had hij zo'n wit botje en die werd met kracht door de woonkamer gegooid. Wat een lol had hij. Heb zo gelachen om hem.

Vanmiddag hebben we onze kleine hond geschoren en toen die binnenkwam. Was hij even heel fel. Hij herkende hem niet :p toen die even mocht ruiken was hij meteen blij.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 22:55

Wat een poppie♡ zie er alleen totaal geen chi/ vlinderhobd kruizing in..ze is ook best groot daarvoor? Heb je beide ouders gezien?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 06:11

Veel plezier met je nieuwe pup!

Ik ben er idd ook vrij zeker van dat de kruising niet klopt. Op de foto met je andere honden ziet hij er al groter uit dat een volwassen chi. Daarbij komt zowel bij de chi als bij de vlinderhond dit soort beharing niet voor. Ook de structuur van zijn lijf is in niets matchend met deze rassen. Het hoofd ziet er veel meer uit als een boomer achtingen kruising (Shi tsu, Lhasa apso, malteser.....)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 06:16

Hij is super schattig en snap dat je heel blij ermee bent.

Moet wel meegaan met de andere dat ik ook eerst dacht dat het een Boomer of shi tsu was. Maakt verder niet uit natuurlijk hij blijft leuk

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 07:35

Bedankt voor de reacties. Ik snap de twijfel over de kruising, maar de ouders kloppen ;) Ik heb de moeder en vader beide gezien en ze hadden geen andere reu in de buurt gehad. De ouders waren beide niet groot. Hij is zelf idd heel harig en fluffy. Onder al het haar is hij ook klein. Ze hebben de hondjes aan elkaar vast zien zitten.

Hij is voor mij een perfect hondje en ik ben ongelooflijk blij met hem. Ben ook wel benieuwd hoe hij gaat worden, de tijd zal het leren.

De fokkers ( nouja, de mensen waar hij geboren is ) hebben toen ze wisten dat het teefje zwanger was de vader en moeder op de foto gedaan voor de elleboogjes en knieën. Ze hadden geen knie of heupproblemen. Het was een ongelukje maar de mensen hebben hun bet gedaan.