Hikkie en TinTin buiten spelen!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

wisja

Hikkie en TinTin buiten spelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-20 12:52

Drie weken geleden mochten Hikkie (rood) en TinTin (lapje) weer eens mee naar mijn vader. Wij wonen zelf aan de rand van een stad dus echt buiten spelen zit er niet bij. Mijn vader woont in Zeeland en heeft een hectare land achter zijn huis. Zo nu en dan mogen Hikkie en TinTin mee om daar buiten te spelen.

Ze zijn op 1 september geboren en wonen sinds dat ze 2 weken oud zijn bij mij. Hun moeder had hun achter gelaten dus ik heb ze met de fles groot gebracht. Hierdoor kan ik ze dus ook makkelijker los laten, omdat ze eigenlijk altijd netjes terug komen als ik ze roep :).

Bij mijn vader wonen ook 3 katten: Jóia ( crème met blauwe ogen), Beju (grijs) en Calimero (zwart). Calimero en Beju zijn vorig jaar bij mij geboren uit een opvang kat en zijn nu net 1 jaar. Jóia is een straatkat uit Brazilië. Die heeft mijn vaders vriendin ( heeft daar 10 jaar gewoond) met 4 weken oud op straat gevonden.

Een heel verhaal geworden, maar hier dan de foto's :).

Hikkie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tintin

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Beju

Afbeelding

Calimero

Afbeelding

Jóia

Afbeelding

Evelyne79

Re: Hikkie en TinTin buiten spelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 12:59

Ohhhh wat een poepies <3 <3 <3

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 13:15

Ooh wat schattig! Ik zou echt doodsbang zijn dat ik die van mij nooit meer terugvind als ik m zo ergens in een vreemde omgeving loslaat :=

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-20 13:24

Vanillia schreef:
Ooh wat schattig! Ik zou echt doodsbang zijn dat ik die van mij nooit meer terugvind als ik m zo ergens in een vreemde omgeving loslaat :=

Ik zou het met mijn andere katten ook nooit doen hoor! Maar het scheelt denk ik ook dat ze hier vaker komen. Ook wel eens een week op het huis gepast en toen moesten ze mee ivm het flessen. Dus ze weten ook waar ze naar binnen moeten.
En Calimero en Beju laten ze niet uit het oog :+