Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Heb je veel in huis moeten aanpassen om het mogelijk te maken? En hoeveel tijd ben je kwijt aan schoonmaken van bijvoorbeeld haren of plukjes hooi?
. Hij ging ook de trap op naar boven. Superleuk dier en erg oud geworden. 's Nachts zat hij wel in zijn hok en kon hij er niet uit. 
Hoewel ze soms het bloed onder je nagels vandaan halen zijn we ook heel gek op ze
Ik hoop dat als ze iets ouder zijn (ze worden 1 in het najaar) ze wat minder 'stout' worden en netjes altijd op de bak poepen. Verder geven we ze heel veel knaagmateriaal zodat de behoefte aan andere dingen te knagen minder wordt
Sosha schreef:[ [url=m/8pKVDq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ging met mijn konijn prima. Was keurig zindelijk. Ik zal vast wel de snoeren weggewerkt hebben. Eerst liep hij alleen los als ik erbij was, maar al vrij snel vergat ik hem terug in de kooi te doen. Konijn woonde daarvoor in de hooi/stro opslag, maar daar had hij ook al een 'konijnenbak' waar hij netjes op ging.
paar keer met haar verhuisd en liep elke keer weer vrij. Alleen toen ze ouder werd, werd ze met keutels wat minder zindelijk. Ook vond ik op de gekste plekken soms hooi haha. Voor rest geen nadelen anjali schreef:Kidde schreef:Voor de mensen met maar een konijn; hebben jullie hier bewust voor gekozen? TS als je een konijn neemt zou ik er in elk geval twee nemen
Ik ben zelf vegetarier en daarom wilde ik graag vegetarische huisdieren.Die kunnen lekker meeeten met mij van de groente enzo.
Er zijn hier veel mensen die het hebben over 'hun konijn', wat impliceert dat ze er maar één hebben. Konijnen moeten eigenlijk met z'n tweeën worden gehouden!
Maar als het doorgaat worden het er sowieso twee. Ik heb wel eerder konijnen gehad, maar nooit volledig los.
Kidde schreef:Voor de mensen met maar een konijn; hebben jullie hier bewust voor gekozen? TS als je een konijn neemt zou ik er in elk geval twee nemen