Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Wat is je onderbouwing voor graanvrij? Ik zie dat dat vaak geroepen wordt maar een daadwerkelijke onderbouwing over waarom ontbreekt.
kiwiwitje schreef:Wolf of wilderness zit, als je 2x 12 kg besteld op 3,96 per kg. Als je 1x 12 besteld op 4,17 per kg.
Van de gewone lijn ( green fields, blue river,sunny glade, oak woods, wild hills, deep seas en Great Desert)
''The taste of'' lijn op 4,58 - 2x 12 en op 5,00 - 12 kg. net als de Elements lijn![]()
Linkje naar zooplus zal weer niet werken, maar gewoon zooplus, hond, droogvoer, wolf of wilderness.
Ik wissel alle smaken af en gebruik dus 1 kg zakjes. Das wel duurder.
Als je uitgaat van 30 kg herder dan zou je bijna een maand met een zak van 12 kg kunnen doen.
EmptyWords schreef:kiwiwitje schreef:Wolf of wilderness zit, als je 2x 12 kg besteld op 3,96 per kg. Als je 1x 12 besteld op 4,17 per kg.
Van de gewone lijn ( green fields, blue river,sunny glade, oak woods, wild hills, deep seas en Great Desert)
''The taste of'' lijn op 4,58 - 2x 12 en op 5,00 - 12 kg. net als de Elements lijn![]()
Linkje naar zooplus zal weer niet werken, maar gewoon zooplus, hond, droogvoer, wolf of wilderness.
Ik wissel alle smaken af en gebruik dus 1 kg zakjes. Das wel duurder.
Als je uitgaat van 30 kg herder dan zou je bijna een maand met een zak van 12 kg kunnen doen.
Maar jij wisselt wel met smaakjes? Ik was aan het kijken naar taste of the wild, maar ook daar zijn verschillende smaken. Op de site geven ze aan niet teveel te wisselen.
Lara_Silver schreef:Wolf of Wilderness bieden idd veel smaakjes aan, maar ieder 'smaakje' heeft weer een andere samenstelling. Constant wisselen lijkt me ook geen goed idee.