Mijn ene kat is braaf teruggekomen en zat onder het balkon te wachten, maar Mini is tot nu toe nergens te bekennen.
Mini heb ik vorig jaar vanaf stal in huis genomen waar zij het eerste jaar gewoond heeft. Hierdoor is ze wat schuw en red ze zich prima buiten.
En daar zit dus ook precies het knelpunt. Ze kan niet zelf terug naar binnen en ik weet intussen niet meer wat ik nog kan doen.
Tot nu toe is ze aangemeld bij amivedi en een fb pagina voor vermiste dieren. Die berichten zijn al meer dan 60 keer gedeeld.
We hebben haar in een aantal Whatsapp groepen gemeld en gevraagd naar haar uit te kijken.
En we hebben ruim 75 posters in de hele omgeving opgehangen.
Maar tot nu toe niks. Wel wat meldingen gehad maar dat was ze helaas niet.
Ik zoek elke avond in de schemering en dan vaak laat nog een keer ( meestal tot 2 uur snachts). Maar ik weet intussen niet meer waar te zoeken.
Wij wonen hier sinds december dus ik heb voor de zekerheid nog mensen ingelicht bij mijn vorige huis ( ruim 15 km hiervandaan)
Ze is gechipt.
Zijn er nog mensen met tips en tricks hoe ik haar weer boven water krijg? Ik word intussen erg wanhopig en ben bang dat ze niet meer terug komt.