Ik heb een super lieve kruising Boerboel x Bullmastiff. Echt een super hond maar nu loop ik toch tegen een klein probleempje aan.
Over het algemeen loopt ze vrij rond op het erf. Alleen als ik met de paarden aan het trainen ben mag ze niet vrij rondlopen omdat ze de neiging heeft achter de paarden aan de rennen en te gaan spelen. Nu met dit mooie weer leg ik haar dan vast aan een sterk touw. Dit gaat prima. Tot ze afgelopen week een kat achter in de wei zag lopen. Haar super brede leren halsband brak door alsof het niets was!

Nu ben ik opzoek naar een nieuwe halsband. Hiervoor had ik een sterke canvas halsband maar deze zit wat te strak. Maar ik ben op internet gaan zoeken naar zo'n extreem sterke canvas halsband maar helaas de winkel waar ik voorheen mijn halsbanden kocht is er niet meer. Maar als ik verder zoek, vind ik deze halsbanden ook bijna nergens meer en als ik ze vind, helaas niet meer in de maat van mijn hond. ( Nek omvang van 60 cm dus halsband zal 70cm moeten zijn)
Heeft hier misschien iemand nog een tip waar ik een super sterke halsband kan vinden voor deze lieve schat