Lieve bokkers, ik hoop dat iemand van jullie het antwoord weet..
Wij moeten komende zaterdag onze hond op ruim 13.5 jarige leeftijd, in laten slapen.. Hij heeft kanker en dit begint hem langzaam te slopen..
Uiteraard wil ik dat zijn laatste dagen fantastisch zijn, dus ik wil graag nog even met hem naar het strand.. Nog eenmaal de zee in, nog eenmaal keten in 't zand.. Gewoon, nog eenmaal....
We wonen niet heel ver van 't strand, maar wel ver genoeg om ff te kijken of de parkeerplaats open is..
Als langevelderslag niet open is, maar iemand heeft andere ideeën, dan hoor ik ze graag.. Om m niet te veel te belasten, zoek ik wel een parkeerplaats dicht bij 't strand..
Thanks.. You saved the Day.. Morgenavond wat later op de avond nog ff naar zee met de pups..
zodiacje
Geplaatst: 28-04-20 22:24
Ach wat verdrietig
Misschien niet eens een tip voor jou maar voor anderen die dit lezen; Ik heb mijn hond op 15.5 jarige leeftijd in laten slapen. Ik woon in den haag dus heel zijn leven lang kwam ie op het strand maar het laatste jaar door HD heupen kon dat niet meer. Wij zijn op zijn laatste dag dus naar het strandje langs de haven aan de kant van Duindorp gegaan. Daar kan je boven parkeren en met 1 stap zo op het strand staan zonder dus nog vanaf de parkeerplaats naar het strand toe te moeten lopen.
Ts héél veel sterkte en een mooi afscheid gewenst
Liesje89
Geplaatst: 28-04-20 22:26
Hondenstrand in Noordwijk is gewoon open als het goed is. Is heel dichtbij parkeren
Heel veel sterkte
Laatst bijgewerkt door Liesje89 op 28-04-20 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Tancreda4
Geplaatst: 28-04-20 22:26
nine1987 schreef:
Thanks.. You saved the Day.. Morgenavond wat later op de avond nog ff naar zee met de pups..