Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
nouklime schreef:Wat leuk! Ik zou sowieso 2 kittens nemen, nooit 1. Veel cattery's s verkopen ook geen kitten als er geen ander soort genootje in huis is.
Wat ik had willen weten.... Ik leef al vanaf baby met katten in huis en heb zelf nu 2 ragdolls.
- Nooit geweten dat een krolse poes zo intens is!
- kattenpoep stinkt echt!
- ze kunnen NOOIT de bak uit komen zonder er troep te maken
- e l k e d a g stofzuigen haha
- nooit meer zwarte kleding aan
- ja ze gaan op je aanrecht zitten ook al mogen ze dat niet
- ja ze gaan aan je bank krabben als ze daar zin in hebben
- nee ze luisteren niet
Katten zijn de meest geweldig diertjes ever!
nouklime schreef:Serenity350 schreef:Daar is een trucje voor, namelijk zwarte katten.(Maar logischerwijs draag ik dus nooit lichte kleding.
Haha oke nieuwe tip action verkoopt goedkope kledingrollers zorg dat je er altijd 6 op voorraad hebt in huis!
Only2Bianca schreef:Niet aan beginnenBritjes zijn de aller aller leukste. Je wil nooit meer op vakantie, zijn echt te lief, laten meubels heel en zijn het meest besproken onderwerp hier in huis.
Wij hebben 2 broertjes uit het nest van een goede cattery. Na 5 jaar nog steeds contact mee en heel goed geïnformeerd.
Heel veel plezier met oriënteren en aanschaf.
nouklime schreef:Wat leuk! Ik zou sowieso 2 kittens nemen, nooit 1. Veel cattery's s verkopen ook geen kitten als er geen ander soort genootje in huis is.
Wat ik had willen weten.... Ik leef al vanaf baby met katten in huis en heb zelf nu 2 ragdolls.
- Nooit geweten dat een krolse poes zo intens is!
- kattenpoep stinkt echt!
- ze kunnen NOOIT de bak uit komen zonder er troep te maken
- e l k e d a g stofzuigen haha
- nooit meer zwarte kleding aan
- ja ze gaan op je aanrecht zitten ook al mogen ze dat niet
- ja ze gaan aan je bank krabben als ze daar zin in hebben
- nee ze luisteren niet
Katten zijn de meest geweldig diertjes ever!