Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
truus1957 schreef:Deze zomer hoop ik eindelijk mijn zo lang verwachte puppy te verwelkomen. Sta nu wel in dubio of ik zal gaan voor een bench of voor een puppyren. Wil het hondje niet los in de kamer laten als ik een boodschapje doe of in de nacht.
Ruimte heb ik genoeg, daar hangt het dus niet van af. Lijkt me zo fijn dat een puppy in een ren wat meer bewegingsvrijheid heeft. Kan er een mandje inzetten, een krant voor een ongelukje en wat speelgoed. Voordelen van een bench weet ik even niet zo goed, zijn er bokkers die hier hun licht over willen laten schijnen?
Ikke89 schreef:Ik heb beiden gebruikt. Een puppyren in de woonkamer en een bench op de slaapkamer.
In de puppyren hebben ze wat meer ruimte, hoewel ik ook een flink grote bench had. Maar die was puur voor de nacht, als hij toch moest slapen. Hij kon er helemaal uitgestrekt in liggen.
De ren gebruikte ik overdag, als hij rusten moest of als hij mijn andere hond bleef vervelen. Daar stond ook een waterbakje in en wat speeltjes, dus daar hoefde hij niet per se in te slapen.
Ze hebben met beiden nooit problemen gehad. En als ik ga trainen en het is te warm om ze tussendoor in de auto te laten of op wedstrijd zitten ze ook samen in een puppyren.
truus1957 schreef:cinniz123 schreef:Hier een puppy ren want een bench bleef ze onrustig in en dit gaat prima.
[ [url=m/4ZnwZ5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat is een mooie cinniz, mag ik vragen wat het formaat is?
Schattig hondje overigens, wat is het voor ras?
truus1957 schreef:cinniz123 schreef:Dat is een mooie cinniz, mag ik vragen wat het formaat is?
Schattig hondje overigens, wat is het voor ras?
cinniz123 schreef:Maat is 128 x 83cm
Wat vinden jullie lastig aan zindelijk maken met een ren ten opzichte van een bench?
Ik heb nml totaal geen last gehad ermee maar ook niet met de honden zonder bench of ren.